felize

My Confessions

Vet du inte?

Publicerad 2007-04-09 23:36:08 i Frihet att tala,

image27

Du tycks inte förstå att du gjort mig illa, att du gjort andra jag bryr mig om, illa. Dina lögner får mig att må illa. Ditt storhetsvansinne får mig att vilja säga dig; vem du egentligen är. Du tittar dig i spegeln och tror att du vet vem du ser, men mer fel kan du inte ha. Jag känner inte dig och jag vill inte det heller, men jag vet vad du gjort och vad du kan göra. Du tror att du är bättre än andra och du gömmer dig bakom fina ord. Din skepnad är the "devil in disguise". Jag vill bara säga dig; du kommer att få ditt straff om du inte redan är mitt uppe i det, varje dag som du mår dåligt. För själen kommer alltid ikapp en, den låter en aldrig att vila. Dum som du verkar vara, kan du nog inte se signalerna; ditt missnöje över livet beror på den du är och försöker vara. Du skyller på andra för ditt missnöje och din inkapacitet till att ge. Din oförmåga att veta konsekvenserna av dina handlingar. Jag vill dig inget illa, men jag ber dig att sluta. Du förstör för andra och du förstör dig själv. Du trodde att du kunde komma undan med dina lögner och du trodde du kunde få det som jag hade, men lilla du, det kan du aldrig. Om du bara för en sekund trott att du var bättre än mig, så tänk igen, du kommer aldrig i närheten av den jag är. Du kan aldrig, aldrig, mäta dig med mig. Du kan aldrig mäta dig med någon och om du försöker vinna det någon annan har, blir slutresultatet ändå alltid; Du förlorar......................................................

Kommentarer

Postat av: Tessa

Publicerad 2007-04-11 20:28:29

Du verkar verkligen SKITSUR på någon!;)
En sådan person som du beskriver kan aldrig mäta sig med dig, du ger av hela dig själv. Du tar aldrig något från andra utan att ge tillbaka och der verkar den personen absolut inte ha fattat. Sedan din ärlighet som ibland kan få en att studdsa till men samtidigt är det skönt att veta vad du tänker. Att gömma sig bakom fina ord kan man komma en bit på men sedan när man märker hur dum personen är egentligen så blir fallet djupt. Och du har rätt i att en dag så får de sitt straff, om inte annat så kommer de få svårt att leva med sig själva. Kram Tessa

Postat av: Yelis

Publicerad 2007-04-12 12:52:14

Tessa: Ja, jag blir skitsur när jag tänker på vad den här personen egentligen har ställt till med och gång på gång kommit undan, men som sagt, egentligen så gör den inte det då, som jag tidigare nämnt, inte kan fly från själen....Ibland är man helt enkelt för snäll om du förstår vad jag menar och anledningen till det är att man har svårt att tro att någon verkligen kan vara så eftersom det inte existerar i ens egna värld och tankar......

Postat av: Linn

Publicerad 2007-04-19 19:28:24

det är gisele va? cool bild:P

Postat av: Yelis

Publicerad 2007-04-19 20:10:40

Linn: Ja det är Gisele! Hon är så vacker:p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela