felize

My Confessions

Mina dikter!

Publicerad 2007-02-21 22:48:03 i Allmänt,

Jag har på senare tid mest skrivit dikter, har lättare att uttrycka mig på det sättet, SPECIELLT när det kommer till lite känsligare områden. Min syster frågade mig idag, om jag hittade dikterna på internet. Därför vill jag klargöra att alla dikter som skrivits i mina bloggar, förutom en, är mina egna. Den som inte är min egen är To Love You More.....

Från och med nu skall jag skriva mitt namn under varje dikt, i fall någon vill använda dom, kan ni "citera" mig:)

Låter lite snobbigt, men det är ju min kreativitet och min skapelse........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela