felize

My Confessions

Tigeress Tessa!

Publicerad 2007-02-16 02:39:03 i Allmänt,

187380-13

I din bur går du omkring, med ränder av livserfarenhet. Spinner tillgivet för det mesta; om man klappar dig rätt. Morrar och fräser, då och då; om hon hennes revir blir hotat. DU klappar mig med tassen och säger; men Puma lilla varför lyssnar du inte med båda öronen; du "slickar" mitt sår och säger; du måste titta med båda ögonen. Jag kelar tillgivet med huvudet och tänker; synd om dom, som inte har en tiger nära, som alltid säger sanningen, trots att man inte alltid vill se eller höra......


Du är en klippa för mig!!!!!!


Älskar dig Tigern; säger Puman...........

Kommentarer

Postat av: Tessa

Publicerad 2007-02-16 16:59:04

Säger bara puss!

Love you

Du får vara min Puma hur mkt och hur länge du vill;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela