felize

My Confessions

We did it....

Publicerad 2007-05-04 21:45:26 i Frihet att tala,

image32

Jag lyckades! Jag och min fantastiska hjärna lyckades samarbete i detta problem som uppstod. Vi hade en dialog, gick igenom vad som skapade denna prestationsångest och bestämde oss för att, helt enkelt, strunta i den. Gå över den, ignorera den, låta den komma, men framförallt, låta den gå igen. Kanske måste man erkänna ångesten som en mening som fyller en funktion, kanske vill den säga en att man skall ta en paus, tänka efter, fråga varför och börja om igen!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-05-05 02:04:32

det har du rätt, man kan inte låta allt komma på en gång. Man måste ha inspiration och leta rätt på sig själv. Ibland tappar man fotfästet mitt i allt kaos, men man kommer tillbaka :)

Postat av: Yelis

Publicerad 2007-05-05 11:40:44

Som sagt lyckas du inte idag, så gör du det en annan dag, förutsättningen är ju bara att du vill lyckas...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela