felize

My Confessions

Kärleken

Publicerad 2009-08-28 15:05:05 i Mina dikter,

När kärlekens namn läggs på min tunga, på väg till att bli ett ord

När ordet har blivit till, väntar jag på dess bekräftelse

När bekräftelsen bar blivit sagd, väntar jag på dess sanning

När sanningen ifrågasätts, väntar jag på en tro

När tron skapas, väntar jag på hoppet

När hoppet etsat sig fast, har jag, inget annat kvar förutom väntan

Väntan på att kärlekens namn är ett ord, bekräftat som sanning, utan väntan, på ett slut.../Yelis

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2010-02-17 14:00:00

kolla gärna in min bloppis som nu ligger upp och fynda massa kläder och även löshår till bra priser



puss! :)

Postat av: Emelie <3

Publicerad 2010-02-20 02:00:40

MASSOR AV KLÄDER TILL SALU...!!!



BESÖK MIN BLOGG OCH FYNDA´

GÅ IN PÅ KATEGORIN----> TILL SALU!!!!!!

HTTP://EMELIELINDAHL.BLOGG.SE

HTTP://EMELIELINDAHL.BLOGG.SE

HTTP://EMELIELINDAHL.BLOGG.SE



MASSOR AV KLÄDER TILL SALU...!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela