felize

My Confessions

Born To Exist or Born To Live.....

Publicerad 2012-12-10 19:43:44 i Allmänt,

 
Alla människor existerar men väldigt få lever...ibland undrar jag om jag lever eller bara existerar men ibland är jag säker på att jag lever och ibland känner jag att jag bara finns. Stunder då jag lever dom lever jag för och stunder när jag finns önskar jag inte existerade. Jag lever med dig men med många andra existerar jag bara. Jag existerar i livet men lever i kärleken och jag finner mitt liv i dig och min existens i en annan värld. ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-14 22:51:47

Poetiskt och vackert:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela