felize

My Confessions

I wish nothing but the best for you...♥

Publicerad 2012-10-11 13:14:08 i Allmänt,

 
Livet, livet, livet oh vilka ord skall jag finna för att beskriva dom djupaste känslorna. Vilka känslor ska jag känna för att veta att det är som det är. Jag låter inte sammanhängande för ingenting hör ihop med någonting allt för många gånger. Mitt liv levs någonstans på ett djupare plan än mina intentioner och ibland kan jag bara inte förmå mig själv att ta mig upp ur detta djup som mer än gärna vill hålla mig kvar där nere. Jag fylls på, jag fyller på men ändå blir min bägare totalt tom. Livet levs av min kärlek och den är allt jag bryr mig om, och jag undrar varför många eller dom flesta inte kan se att det är allt som betyder något, allt som spelar roll i denna underbara men samtidigt hemska värld. Ibland håller det, men ibland gör det bara ont. Tiden flyger förbi och det känns som att det var igår, det var igår...../Yelis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela