felize

My Confessions

Until i see u again....my beloved Grandfather♥

Publicerad 2013-01-30 13:33:00 i Allmänt, Känsligt,

Jag älskar dig av hela mitt hjärta min älskade Morfar!!!! Jag vet att vi ses igen för jag kan inte bära sorgen om jag inte tror på att få höra din röst, krama dig, prata med dig eller se ditt leende igen...du var som en sol, alltid med ett leende, aldrig dömande, en själ så god att världen känns tyngre utan dig och tyngden på mina axlar lättar inte. Jag måste tro på att du inte lämnar mig här utan att hälsa på mig och se över mig när jag saknar dig och det du stod för....för mig!!!!! Det glädjer mig dock att du är på en bättre plats hos ditt livs kärlek och att du inte lider mera men ändå så saknar jag dig och det gör så ont. Jag är en egoist jag vet, för jag önskar att jag kunde haft dig kvar här hos mig lite längre, men längre är säkert inte länge nog...Må Gud förlåta mig för denna tanke för jag tror på honom att han vet bäst och jag tror att han tog dig till sig tids nog! Jag ber dig Gud att låta min älskade Morfar få vaka över mig och att du tillger honom uppdraget; att bli min skyddsängel! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela