felize

My Confessions

Sometimes universe works for u...

Publicerad 2013-06-05 12:17:00 i Allmänt,

 
Ibland hamnar man i situationer som bekräftar för en att man inte är ensam, att någon arbetar för ens fördel och när man stöter på motgångar är det egentligen något/någon som vill säga en något, någon som vill lära en något som man behöver lära sig. Man måste ha motgångar för att växa, man måste ha motgångar för att finna sin rätta väg för i den här världen kan det vara lätt att gå vilse och utan motgångar kan det vara ännu svårare att hitta ut! Idag är en bra dag känns det som då jag vaknade med känslan att något roligt skulle hända och det gjorde det!! Det komiska i det hela var att jag faktiskt tänkte på det igår kväll men visste inte riktigt om jag skulle våga fråga. Frågan kom från det andra hållet som ett erbjudande och jag blev så glad ♥ Det handlar inte om något stort egentligen, utan något bagatellartat egentligen men jag blir ändå glad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela