felize

My Confessions

In love with spring...

Publicerad 2007-03-14 18:49:01 i Allmänt,

image19

Jag är en person som är kär och förälskad, i många saker som livet har att erbjuda. En av dom är våren, eller rättare sagt solen och värmen. När den kommer känns det, som om, jag kan flyga igen. Jag älskar värmen, jag älskar att inte behöva alla dessa kläder. Tycker synd om dom, som inte "kan" njuta av sommaren och värmen på grund av så banala saker som, att magen inte är platt nog. Tänk!, att ligga på stranden, och det ända man bryr sig om, är hur man ser ut. Stackars dig, tycker ärligt talat väldigt synd om dig, att  MEDIA lyckats påverka dig så mycket att problemen inte är "större" än så. Alla dessa människor som glömmer det viktiga, det njutbara och slutligen det vi borde vara tacksamma över så länge vi har möjligheten; NATUREN.

Om vi människor ändå kunde vara tacksamma över vilka vi är, stolta över hur vi ser ut osv. Tacksamma att vi lever i ett relativt fritt land och det viktigaste av allt, det känner man speciellt nu när man varit sjuk några dagar, hälsan...jag är verkligen lycklig över att jag inte föddes med någon defekt eller sjukdom........jag har allt jag behöver för att kunna njuta av vintern, våren, sommaren och hösten. Idag är jag oerhört tacksam för att "Gud" fortfarande låter mig ha den möjligheten, för vem vet, imorgon kanske jag inte har det.........vad betyder mitt utseende då???????????????? Absolutely NOTHING!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2007-03-14 18:53:35

coolt, haha och fin bild. ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-03-14 23:08:45

Måste hålla med Julia: coolt
kram

Postat av: Junitjej

Publicerad 2007-03-15 21:16:56

Vilken snygg blogg du har!!!

Postat av: Junitjej

Publicerad 2007-03-16 07:02:16

Du har två snygga bloggar!!!
Kul att du gillar min blogg!!
Självklart får lägga till mig
som kontakt! Eller varför inte
som länk? ~Ha en bra dag!~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela