felize

My Confessions

En annan tid....♥

Publicerad 2007-03-30 19:47:51 i Allmänt,

image26

♥Är det fler än jag, där ute, som är otroligt nyfikna på hur det hade varit att leva i en annan era? Jag underhåller mig själv, ibland med, att fantisera om hur det hade varit. Vem man hade varit, hur och var. Jag fascineras av tanken att människor alltid varit dom samma men att olika tidsepoker bestämt människors livsöden på ett annat sätt än vad det gör idag. Man tänkte ju i viss mån på helt andra saker, trodde på andra saker och levde för andra saker. Jag blir så nyfiken så att jag nog skall önska mig en tidsmaskin i födelsedagspresent;)......♥

Kommentarer

Postat av: Yelis

Publicerad 2007-04-03 10:35:19

Finns det verkligen ingen annan än jag som är nyfiken??????? :D

Postat av: Junitjej

Publicerad 2007-04-11 06:19:33

Jo, det hade varit häftigt med en tidsmaskin. Undra hur det hade varit att leva på medeltiden t.ex. Jag hade dock inte velat byta ut livet till en tiggares.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela