felize

My Confessions

She looks like an angel...

Publicerad 2007-09-06 12:01:19 i Allmänt,

image40

.....she talks like an angel, but she´s the devil in disguise..........


Bara Gud vet vem du är och hur du är! Vem är jag att döma dig? Men vad gör man, om det råkar vara så, att du gör mig illa, vad gör jag då? Vart drar jag gränsen för hur långt du får gå? Hur vet jag när gränsen är nådd, inte bara för mig utan även universellt sett? Jag vill ju göra det rätta, det som anses vara, av Gud, rätt. Jag har ingen specifik religion, men jag tror på Gud, jag tror på en högre makt. En makt som vet vad som är rätt och fel, för mig. Den makt som vidare säger att det finns inga genuina rätt och fel. Det finns bara rätt i en situation men som blir fel för en annan. Jag försöker upprepa orden så att det blir en given tanke utan eftertanke; vad som är rätt för mig!
Snälla, ge mig styrkan att hitta min rätta väg och modet att säga; nu räcker det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela