felize

My Confessions

Oh, mother divine...

Publicerad 2008-11-13 23:00:16 i Mina dikter,



Älskade du mig, under tiden du mig bar? Utan krav och förväntningar på vem jag var. Visste du redan hur jag var, att jag var jag? Ville du fortfarande ha mig då? Undrar om du verkligen känner mig idag, låter mig vara jag. Det känns som igår, det känns som om jag inte blir kvitt tanken på den smärta jag kan ge dig. Varje andetag, varje tanke, är en del av den kropp, jag kommit till i. Är du tacksam över vad livet gav dig, är du lycklig och stolt över mig? Jag vill föreviga minnet av det vi var, med glädje ta emot gåvan, som livet oss gav, gåvan som var jag......./Yelis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela