felize

My Confessions

"Je Seuis Malade"......quand tu n´es pas avec moi ♥

Publicerad 2012-11-11 11:55:00 i Allmänt,

 
På senare tid har jag blivit lite smått eller rättare sagt helt betagen av fransk musik. Jag älskar det helt enkelt!!!
"Je Suis Malade" borde vara en av världens vackraste och mest berörande låtar som någonsin gjorts. Mon bien-aimé se fatiguer...hehehe på mitt dagliga lyssnande, för att inte nämna många gånger på repeat ♥ samt att jag älskar ligga på golvet och blunda när jag lyssnar på högsta volym......det ger en underbar känsla och jag sugs in i en annan värld där jag trivs!
 
Nu ska jag gå och ringa mon cher Pére!!!! ♥ Je t´aime Papa!
 
 

Kommentarer

Postat av: Vicki

Publicerad 2012-11-11 13:55:56

Oh mon cherie ♥ Du är för söt Yelis:)

Svar: :) du också hihi ♥...
felize

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela