felize

My Confessions

Dröm eller verklighet...

Publicerad 2007-04-04 22:57:00 i Allmänt,

image25

I drömmen verkar allt verkligt och i verkligheten är drömmen oftast overklig. Tänk om drömmen är verklig eller hade kunnat vara verklig. Tänk om verkligheten bara är en dröm och drömmen är verkligheten. Vad är verkligt? Är det, det vi ser? Är det, det vi inte ser? Är det, det vi känner eller inte känner? När drömmar blir verkliga, blir dom då inte längre än dröm utan en verklighet. Kan verkligheten mostvara drömmens förväntningar eller intalar vi oss bara det? Vi kanske bara måste låta drömmen vara en dröm för att inte bli besvikna eller när just den drömmen blivit verklig, hittar vi bara en ny dröm att drömma till verklighet...........

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-04-04 23:29:19

intressant, skrev nyligen ett inlägg om drömtydning.
jag har hört att drömmar är tankar, kännslor, händelser, önskningar i vårt liv. sånt som ligger i det undermedvetna som träder fram i drömmar av något slag. det gäller bara att tyda dom. min hemska dröm jag beskrev var väldigt tydlig, den beskrev verkligen mina verkliga kännslor hur jag känner inom mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela