felize

My Confessions

Daddy´s girl

Publicerad 2007-02-12 01:47:31 i Känsligt,

Daddy´s girlI´ve been missing you since that day we had to say goodbye. You were always the best father in the world for me. In my eyes you were perfect and the one i wanted to be. This is  the whisper of my illusion, i´m
still a little girl trapped in confusion. Waiting with exitment for you to open the door so i can sleep tight and dont  be afraid no more. Can´t understand that you choose your life to be without me. Daddy don´t you wanna be here for me. Don't you wanna see all the things i can be. Don´t want to go to sleep, finding that tomorrow will be the same, that love isn´t so deep, and that,  you never came............/ I miss you Pappa

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2007-02-12 08:40:08

Jag vet exakt hur du känner, ibland vill man bara gråta till dess att det inte finns några tårar kvar.
Man vill tycka synd om sig själv, det har man ju rätt till' eller?
Det vi ibland glömmer är att våra föräldrar måste leva även då vi kanske har annat för oss. Vi vill ha dem när det passar oss, de ska gärna finnas till hands, vara i närheten liksom.
Så känner jag iallfall, kan tänka mig hur mycket du saknar din pappa, han är verkligen en underbar människa.

Och Yelis, jag har absolut ingenting emot att du läser min blogg, för jag läser din ;) haha
Nej, men allvarligt talat. Så länge vi kan ha kontakt på detta sätt är det bara fint tycker jag.
Du har inget som helst att göra att det inte fungerade i vår familj så det ska inte gå ut över dig heller. Jag har gärna en vänskaplig kontakt med dig.

Kram Nina

Postat av: BiLLy RocKWooD

Publicerad 2007-02-19 11:43:01

Dunder bra yelis!!!!!!Märks att du känner vad du skriver

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela