felize

My Confessions

Dedicated to my sister...

Publicerad 2007-03-21 23:18:49 i Kärlek,

image22

Avstånd betyder ingenting,
vi kan gå olika vägar,
för du är ändå alltid nära
och har din speciella plats
i mitt liv


************************

Vi firar Mors dag och Fars dag, men det borde finnas
en speciell dag för alla systrar också.
Speciellt för dig!

************************'

Storasystrar är grädden i livets kaffe
/Particia McCann


Ja, nu tror jag nog  jag fick med allt jag ville ha sagt i denna dedikation till mina systrar..............älskar er!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Tessa

Publicerad 2007-03-22 09:16:56

Så gulligt. Ja det borde verkligen finnas en dag för att fira syskon också. Tack för dessa fina ord.
Lov u

Postat av: Linn

Publicerad 2007-03-25 14:57:16

fint skrivet:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela