felize

My Confessions

Have I, lost you?

Publicerad 2008-12-04 00:31:59 i Känsligt,



Har jag förlorat dig? Kommer du komma tillbaka? Åren går och jag är så rädd att tiden tar dig ifrån mig, jag är så rädd att detta livet inte räcker till. Nu lever du ett annat liv, i någon annans skor, för någon annans vilja. Jag önskar du förstod att kärleken hade räddat dig, jag önskar att du kunde se vad som är viktigast. Själen kommer ikapp och tiden går förlorad. Tänk om du inte lyssnar på vad själen vill säga dig och tänk om du inte ser att tiden passerar. Rädslan tar över och mina känslor jobbar övertid, mitt hjärta slår snabbare för varje gång jag tänker på dig. Jag vill ha dig nära, för jag vet, en dag förlorar jag dig, inte bara över hav och land utan för all tid! För all tid får inte existera, men det gör det och jag vill inte tänka tanken; den krossar mig.....

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-11-11 13:50:15

Helt otroligt! Blir så rörd av din text:( jag kan definitivt relatera till det du skriver...

Svar: Tack!!! Det blir så om det kommer från hjärtat och det gjorde det verkligen när jag skrev det♥
felize

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela