felize

My Confessions

Prima ballerina...

Publicerad 2012-01-26 01:17:19 i Allmänt,



Jag ligger på golvet, dricker ett glas vin och svävar bort till en annan plats där allt är tillåtet. Fantasin tar mig till ängar där jag dansar eller rättare sagt svävar som en prima ballerina. Det var min dröm och i nästa liv ska det bli sanning. Musiken förför mina smaklökar och binder mina sinnen till en annan dimension. Jag vill inte återvända till det vanliga, jag vill stanna här där det inte finns något ont, där det bara spelas vackra toner som får mig att ta fram det vackraste. Uppvaknandet är smärtsamt och faktumet återstår att jag är en drömmare som söker något annat än det som erbjuds. Jag vill inte tro att mina fantasier inte existerar i en verklighet och jag vill inte acceptera att jag inte kan flyga såsom jag alltid kan i mina drömmar. Mitt sanna jag är en ballerina som lever i löftet om att sången tar mig dit jag vill..../Yelis

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-01-29 14:44:32

Så vackert skrivet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

felize

En nyfiken människa som vill veta vad livet går ut på. Söker kunskap, erfarenhet och frigörelse....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela